Doby, kdy na internetu utrácely spíše ženy, jsou zřejmě pryč. Podle průzkumu portálu Heureka.cz, který provedl ve spolupráci s výzkumnou agenturou NMS Market Research, utratí až 43 procent mužů ročně za online nákupy přes deset tisíc korun. Žen s takovou útratou na internetu není ani třetina.

Z průzkumu dále vyplývá, že naopak čtvrtina žen utratí za nákupy na internetu ročně pouze tři tisíce korun. „Tuto částku, do tří tisíc ročně, nechá na internetu 15 procent mužů," říká Michal Osuský z výzkumné agentury NMS Market Research.

Nejčastější útrata, kterou lidé ročně na internetu zaplatí, se pohybuje mezi pěti a deseti tisíci korunami. „Takovou roční útratu na internetu uvedla celá čtvrtina Čechů," doplňuje Michal Osuský.

Situace na Slovensku

Trochu jiná situace je na Slovensku. "Téměř 40 procent žen tam na internetu utratí ročně částku v přepočtu nižší než tři tisíce korun,"vysvětluje Osuský.

 

 

Zbývá vám ještě 30 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se