Zákazník přestane využívat služby a naštvaně odchází. Pokud se tento scénář odehraje ve vaší firmě, je to velká nepříjemnost, ale nemusí být ještě definitivní. HN pro vás nashromáždily několik tipů od odborníků a zkušených podnikatelů, jak si zajistit stálou klientelu a jak v případě ztráty zákazníků je opět získat zpět.

Důvodů, proč klient přestane využívat produkty určité firmy, může být hned několik. Nespokojenost s výrobkem, službou nebo s jednáním, ztráta zájmu o daný produkt či jeho nepotřebnost. A samozřejmě důvody čistě finančního rázu. Někteří specialisté na byznys tvrdí, že příčinou ukončení využívání služeb může být i určitá změna v osobním životě, tedy velká životní událost, milník - svatba, děti, smrt v rodině.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se