Zákazník přestane využívat služby a naštvaně odchází. Pokud se tento scénář odehraje ve vaší firmě, je to velká nepříjemnost, ale nemusí být ještě definitivní. HN pro vás nashromáždily několik tipů od odborníků a zkušených podnikatelů, jak si zajistit stálou klientelu a jak v případě ztráty zákazníků je opět získat zpět.
Důvodů, proč klient přestane využívat produkty určité firmy, může být hned několik. Nespokojenost s výrobkem, službou nebo s jednáním, ztráta zájmu o daný produkt či jeho nepotřebnost. A samozřejmě důvody čistě finančního rázu. Někteří specialisté na byznys tvrdí, že příčinou ukončení využívání služeb může být i určitá změna v osobním životě, tedy velká životní událost, milník - svatba, děti, smrt v rodině.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi