Bacardi: Alkoholové vstupní brány

Američtí a evropští výrobci alkoholu si v září roku 2011 v rámci vlny odpovědného pití stanovili sérii autoregulačních pravidel pro prezentaci svojí značky v reklamách a na sociálních sítích. Shodli se na tom, že je třeba posílit prevenci proti konzumaci alkoholu mladistvými. Jedním z průkopníků kampaně se stal výrobce rumu Bacardi. Propagační videa společnosti procházejí před zveřejněním kontrolou odborníků, kteří mají posoudit, jestli obsah není příliš atraktivní pro mladé. Ti by v reklamách zároveň neměli vystupovat. Alkohol nesmí být v reklamách konzumován přespříliš nebo nezodpovědným způsobem, který by mohl vést k otravě alkoholem. Bacardi je také jednou z prvních firem, která na svých webových stránkách zavedla tzv. vstupní brány, které se ptají návštěvníka na jeho věk.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.