Kampaně propagující odpovědnou konzumaci alkoholu většinou neorganizuje stát. Výjimkou jsou například akce BESIP. Většinou jde ale o projekty, které připravují a financují výrobci a distributoři alkoholu.

V Česku jsou to například Unie výrobců a dovozců lihovin a Český svaz pivovarů a sladoven, ale projekty spouštějí výrobci alkoholu i nezávisle. Hodně daleko je v projektech společenské odpovědnosti například Plzeňský Prazdroj. Hravou formou zase oslovuje mládež pivovar Heineken.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.