Až půjdou příště na trh sušenky nebo jogurty, můžou být zabalené přesně podle vkusu batolat. Baby byznys má k dispozici novou mapu dětské psychiky a tužeb, s níž se lze jednoduše přiblížit i světu dvouletých dětí. To je v Česku unikátní. "Je to nástroj, který pomůže při návrhu kampaní i produktů," říká Jiří Michal, který má nové strategie pro zákazníky na starosti ve firmě Kraft Foods.

HN: Přestože pracujete ve výzkumu třináct let, říkáte, že vás projekt Kidmap zaujal. Čím?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se