Soudě dle výdajů největších českých firem na dobročinnost byl loňský rok pro korporátní sféru příznivý. Firemní dárci dali loni více peněz na obecně prospěšné účely než v předchozím roce a objemem darů se vrátili na "předkrizovou" úroveň roku 2008.

Jak vyplynulo z nedávno zveřejněné studie o stavu filantropie agentury PubliCon, české firmy loni věnovaly na prospěšné účely 2,5 miliardy korun, což je částka podobná té z roku 2008. Zhruba 700 milionů korun z toho odvedla na darech skupina 12 největších korporací působících v Česku čítající mimo jiné energetický gigant ČEZ, banky ČSOB a Českou spořitelnu či operátora Vodafone.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.