Lidija Erlebachová (37) působí jako manažerka korporátní komunikace ve společnosti Henkel ČR již od roku 2003, kdy stála za vybudováním oddělení korporátní komunikace a jeho strategie pro Českou republiku. Během deseti let svého působení rozvíjela všechny tři oblasti firemní komunikace – Brand PR, interní komunikaci a korporátní PR. Zároveň řídila i online komunikaci, korporátní design, CSR a korporátní sponzoring společnosti Henkel ČR. V roce 2010 se jí dostalo ocenění v podobě zvolení mezi pět nejlepších PR manažerů České republiky v soutěží pořádané Asociací PR agentur (APRA).

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se