Třetí největší maloobchodní společnost světa Tesco si včera oddechla. Po loňské sérii nepříznivých informací z celého světa se jí teď dostalo jedné pozitivní: řetězec vykázal v domovské Británii největší nárůst tržeb za poslední tři roky. V posledních šesti vánočních týdnech je meziročně zvýšil o 1,8 procenta.

Analytici ze společnosti Kantar včera zároveň uvedli, že si Tesco si ukrojilo největší díl (přes 30 procent) z celkových britských vánočních tržeb za potraviny.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.