Dříve Michaela Dvořáková působila jako Corporate Communication Coordinator ve společnosti Unilever, kde měla na starosti činnosti v oblasti externí a interní komunikace, koordinaci krizového týmu, aktivit v oblasti CSR a firemního PR. Zároveň byla šéfredaktorkou firemního časopisu Učko, členkou redakční rady CRM programu Na doma a spravovala korporátní webové stránky.

Zkušenosti v oblasti komunikace a public relations získala v minulosti také v nakladatelství Euromedia Group, kde na pozici Public Relations Manager podporovala budování image a dobrého jména nakladatelství.  Řídila komunikaci s médii, spolupracovala na tvorbě textů pro podnikové tiskoviny, publikace a katalogy a vedla firemní webové stránky. Součástí její pracovní náplně byla rovněž příprava sponzoringových aktivit a prezentací na veletrhy. Public relations se věnovala i v nakladatelství Ikar Praha.

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se