Na otázku - jaké slovo a číslo nejlépe charakterizují český bankovní sektor - odpověděl v pořadu IHNED.cz Face to Face powered by KPMG šéf UniCredit Bank Jiří Kunert: "Stabilita a číslo 22". Právě tolik let funguje otevřený bankovní trh v Česku.

To jeho konkurent z menší a "nové" Air Bank Erich Čomor vybral jako odpověď číslo poněkud agresivnější. "Je to nula. Je stejně nafoukaná a usedlá jako tradiční velké banky," řekl v pořadu Face to Face.

Jiří Kunert v rozhovoru vzpomíná i na zakládání Živnobanky, obhajuje model fungování klasické banky. Společně s Erichem Čomorem ale odpovídá i na několik ryze "víkendových otázek". A ty vám teď v krátkém výběru nabízíme.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru