Premiér Václav Klaus v září 1996 pokřtil na Staroměstském náměstí nový model škodovky - Octavii. Den nato prezident Václav Havel symbolicky odstartoval její výrobu.

Začala tak nejen proměna Škody Auto, ale i celé české ekonomiky. Škoda se z lokálního výrobce jednoho modelu proměnila v nadnárodní automobilku se sedmi modelovými řadami a výrobními závody v několika zemích. Byla to Octavia, která Škodu otočila ze ztrát do zisku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.