Sladké vločky, které sníží cholesterol, acidofilní mléko, které konzumenta přivede na cestu ke zdraví, či koktejl pro zlepšení tělesné i duševní pohody by se měly změnit na úplně obyčejné vločky, mléko či koktejl. Zákaz neověřitelných tvrzení v podstatě není ničím jiným než pokusem bojovat se zneužíváním lidské naivity. A hlouposti, protože když výrobce vody láká na nula procent tuku, zjevně nepředpokládá, že by spotřebitel při nakupování jakkoliv zapojil mozek.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se