Skoro každá žena je zná. Značky jako je Christian Dior, LVMH, PPR, Burberry, L’Oreal, Swatch jsou symbolem luxusu. V letošním roce se ale tito obchodníci dostali pod tlak v důsledku obav z ochlazení poptávky z Asie. Jsou tyto obavy oprávněné?

Při detailnějším zkoumání potenciálního trhu s módou se objevuje zajímavý fakt. U žen téměř neexistuje klesající mezní užitek z kabelek a kosmetiky. Jinými slovy, bez ohledu na to, kolik má žena kabelek, nemá nikdy dost. Jediným jejím omezením je disponibilní příjem a velikost úložných prostor.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se