Konglomerát AP Moller-Maersk podal přesvědčivý důkaz o tom, v jakém stavu se v současnosti nachází světová kontejnerová námořní doprava. Dánská skupina totiž hodlá převést investice z námořní dopravy do jiných odvětví.

Její výkonný ředitel Nils Andersen pro FT řekl, že skupina nebude nadále investovat rozsáhlé prostředky do divize Maersk Line, největšího kontejnerového dopravce na světě, ovládajícího 16 procent trhu. Naopak se zaměří na ropu, vrtné soupravy a přístavy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se