Na českém trhu vnímáme silnou cenovou konkurenci jak v oblasti spotřebního zboží, tak konkrétně u čokolády, říká Rolf Fallegger, člen širšího vedení koncernu Lindt & Sprüngli, mimo jiné zodpovědný za střední Evropu.

HN: Jak zajímavý je pro vaši společnost trh v České republice?

V posledních třech letech se obrat firmy v Česku více než zdvojnásobil, ačkoli trh čokolády od roku 2009 oslabuje. Naše postavení rozvíjíme investicemi do značek. Více se prezentujeme během našich hlavních sezon - na Valentýna, o Velikonocích a zejména o Vánocích.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se