Viděla jsem film Ve stínu. Viděla jsem něco jiného, než o čem mě přesvědčovala a k čemu mě zmasírovala média a tvůrci. Nevěřila jsem tomu příběhu. Ani výtvarnému řešení (televizní produkce - jen měla přístup k barrandovským fundusům). Tvůrci mě chtěli umlčet tím, že scénář psal přece nejlepší: Marek Epstein. Že scénář měl sedmnáct verzí.

Je ale úplně jedno, kdo to psal. A s každou věcí kumštýř začíná od začátku. Je jedno, kolik měl scénář verzí. I kdyby jich měl tisíc. Nefunguje-li příběh na plátně, neobstojí ani výkřiky, že na tom kluci pracovali dlouho.

V článku se dále dozvíte

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.