Viděla jsem film Ve stínu. Viděla jsem něco jiného, než o čem mě přesvědčovala a k čemu mě zmasírovala média a tvůrci. Nevěřila jsem tomu příběhu. Ani výtvarnému řešení (televizní produkce - jen měla přístup k barrandovským fundusům). Tvůrci mě chtěli umlčet tím, že scénář psal přece nejlepší: Marek Epstein. Že scénář měl sedmnáct verzí.

Je ale úplně jedno, kdo to psal. A s každou věcí kumštýř začíná od začátku. Je jedno, kolik měl scénář verzí. I kdyby jich měl tisíc. Nefunguje-li příběh na plátně, neobstojí ani výkřiky, že na tom kluci pracovali dlouho.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?