Prorazit na francouzském trhu vyžaduje trpělivost. "Rozhodovací pravomoc je často velmi centralizovaná, takže trvá docela dlouho, než se k vedení nabídka vůbec dostane," říká Jana Šmídová, vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade v Paříži. Vyplatí se podle ní psát hodně mailů a volat. Nejlépe těsně před dvanáctou a těsně po čtrnácté hodině.

HN: Jaké mylné představy českých podnikatelů týkající se Francie nejčastěji vyvracíte?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se