Coca-Cola

Americký nápojářský gigant patřil na počátku 21. století k nejkritizovanějším korporacím na světě. Firma proto začala rozvíjet své odpovědné strategie a postupně se v očích expertů vypracovala na jednu z "nejodpovědnějších" globálních firem. První zelená se v jinak výrazně červené korporátní identitě Coca-Coly objevila poté, co konkurenční PepsiCo přešla v roce 2007 na čerpání energie z obnovitelných zdrojů a dostala se mezi americké "nejzelenější" odběratele energie. V té době eskalovaly problémy Coca-Coly v Indii, kde byla společnost obviňována z bezohledného čerpání vody a vysušování zdrojů pro místní obyvatele a drobné farmáře. Tehdejší šéf Coca-Coly Neville Isdell záhy odstartoval kroky k ochraně vodního hospodářství v Indii. Dnes se firma podílí na mnoha různých projektech, jež mají zajistit lidem z rozvojových zemí přístup k pitné i užitkové vodě.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.