Věnovat se kromě podnikání také charitě, filantropii nebo ochraně životního prostředí patří k běžné výbavě řady zejména větších firem. Dosud však záleží pouze na podnicích, jestli se chtějí chovat společensky odpovědně, nebo ne. Přesvědčení, že CSR je čistě dobrovolná záležitost, se však začíná pozvolna měnit.

Například firmy kotované na londýnské burze budou muset od dubna 2013 do svých výročních zpráv povinně zanášet také informace o své uhlíkové stopě. Evropská komise zase rozvíjí úvahy o tom, že by firmy fungující na burzách musely společenskou odpovědnost zařadit přímo do svých strategií a vydávat také pravidelné zprávy pro veřejnost a zákazníky o tom, co v této oblasti dělají.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.