Jednorázové dobrovolnické dny, kdy zaměstnanci firem navléknou barevná trička a jdou natírat plot do psího útulku nebo uklízet zahradu v dětském domově, jsou jednou z nejčastějších forem zaměstnaneckého dobrovolnictví. Podniky pracovníkům den proplatí a pochvalují si "levný teambuilding".

Firemnímu dobrovolnictví v této podobě se věnuje například i Česká spořitelna. Zaměstnanci chodí mýt okna do kojeneckého ústavu nebo vymalovat do domova seniorů. Pravidelné firemní dobrovolnické dny pořádá například i česká pobočka farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline. Její zaměstnanci minulý rok například vyráběli keramiku, kterou poté prodávali na vánočních trzích. Výtěžek putoval na pomoc postiženým dětem.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.