Jednorázové dobrovolnické dny, kdy zaměstnanci firem navléknou barevná trička a jdou natírat plot do psího útulku nebo uklízet zahradu v dětském domově, jsou jednou z nejčastějších forem zaměstnaneckého dobrovolnictví. Podniky pracovníkům den proplatí a pochvalují si "levný teambuilding".
Firemnímu dobrovolnictví v této podobě se věnuje například i Česká spořitelna. Zaměstnanci chodí mýt okna do kojeneckého ústavu nebo vymalovat do domova seniorů. Pravidelné firemní dobrovolnické dny pořádá například i česká pobočka farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline. Její zaměstnanci minulý rok například vyráběli keramiku, kterou poté prodávali na vánočních trzích. Výtěžek putoval na pomoc postiženým dětem.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...