Kofola ve čtvrtek oficiálně představila nový produkt Natelo. Jde o teplý nápoj, který je ve speciálních automatech "tepličkách", ohřátý na 37 stupňů Celsia, tedy na teplotu těla.

Nápoj bude k dostání na nádražích, letištích, čerpacích pumpách, ale i v zimních lyžařských střediscích, jeho doporučená cena je 29 korun.

Management Kofoly se chce cestou inovativních produktů vydat i v příštím roce. Měly by jim totiž pomoci k růstu.

"Klademe důraz na lokální suroviny, stejně tak chceme mít naše produkty zdravější," vysvětluje filosofii Kofoly její šéf Jannis Samaras.

Podle marketingového ředitele nápojárny Jiřího Vlasáka chce ale firma růst i skrz zvýšení podílu tržeb nejen z gastronomie.

"Tržby z gastronomie a impulsních kanálů tvoří v Česku 28 % současných celkových tržeb. Chceme se v příštím roce dostat na 35 %. Na Slovensku je to nyní 37 %, chceme ale 45 %," popisuje Vlasák.

"Naším cílem je stát se jedničkou na trhu v Česku i na  Slovensku," doplnil Vlasák.

I když spotřeba limonád v současné době klesá, firma letos očekává, že vykáže mírný růst tržeb.

"Prvních šest měsíců v tomto roce bylo dobrých, takže se zatím daří, i když ekonomiky všech zemí v kterých jsme, a Česko je v tomto ohledu nejhorší, brzdí," potvrzuje Samaras.

Celý rozhovor si přečtěte níže.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se