Málokdo čekal, že se národ milovníků laciných pouličních stánků s čajem nadchne pro "globalizovanou" kávu. A bude na ni dokonce stát hodinové fronty. Mladí Indové ze střední třídy ale ukázali, že tradice Východu rádi a rychle opouští - módou dnešní Bombaje se stal Starbucks. Proč?

"Indické ženy si chtějí popovídat a cítit se bezpečně, aniž by na ně někdo zíral, tak jako na tradičních místech," vysvětluje publicistka Kavitha Rao pro list Guardian. "Manažeři chtějí klidné, klimatizované prostředí s wi-fi, kde si mohou dát schůzku nebo sedět hodiny, aniž by se jich někdo na něco ptal," dodává. "A všichni - absolutně všichni - pak oceňují nejvzácnější komoditu v Indii: čisté záchodky."

 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se