Vméně než deset let starých videích zobrazujících banky a bankovní služby budoucnosti se to hemží samoobslužnými kiosky, tablety, bezkontaktními platbami a chytrými telefony. Všechny tyto technologie už jsou součástí naší každodennosti a my se stáváme klienty "bank budoucnosti" z roku 2003. Důležité inovace v dohledné době nevzniknou díky zázračné technologii, ale musejí vycházet z lepšího využití infrastruktury, která je k dispozici. Zejména pokud hodnotíme inovaci podle dopadu na počet nových klientů a výtěžnost těch nynějších, zjistíme, že k úspěchu vedou spíše inovativní obchodní modely podpořené stávající a relativně nudnou technologií.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se