Vméně než deset let starých videích zobrazujících banky a bankovní služby budoucnosti se to hemží samoobslužnými kiosky, tablety, bezkontaktními platbami a chytrými telefony. Všechny tyto technologie už jsou součástí naší každodennosti a my se stáváme klienty "bank budoucnosti" z roku 2003. Důležité inovace v dohledné době nevzniknou díky zázračné technologii, ale musejí vycházet z lepšího využití infrastruktury, která je k dispozici. Zejména pokud hodnotíme inovaci podle dopadu na počet nových klientů a výtěžnost těch nynějších, zjistíme, že k úspěchu vedou spíše inovativní obchodní modely podpořené stávající a relativně nudnou technologií.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi