Algotech je významným dodavatelem technologií pro kontaktní centra. V minulosti toto byl především váš hlavní byznys. Je tomu tak i dnes? Kolika procenty se dnes tato sféra podílí na obratu vaší společnosti?

V dnešní době úspěšně rozšiřujeme naše portfolio o další nabídku v oblasti ICT. Nejenom, že potřeby zákazníků dále uspokojujeme v oblasti unifikované komunikace a kontaktních center, ale realizujeme i velké projekty v oblasti podnikových informačních systémů (ERP, BI, CRM) pro ty nejnáročnější zákazníky - od výrobních závodů až po banky. V současné době existuje již opravdu pouze velmi malá skupina oblastí podnikání našich zákazníků, se kterými bychom neměli zkušenosti. Kontaktní centra tvoří dnes zhruba 45 % našich příjmů. To je stále nejvýznamnější položka ve struktuře našich výnosů, a proto do této oblasti nadále investujeme, nejenom pokud jde o technologické znalosti, ale také posilujeme svoje konzultační dovednosti a umění - jak v rámci naší vlastní AlgoUniverzity, tak externě.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.