Algotech je významným dodavatelem technologií pro kontaktní centra. V minulosti toto byl především váš hlavní byznys. Je tomu tak i dnes? Kolika procenty se dnes tato sféra podílí na obratu vaší společnosti?

V dnešní době úspěšně rozšiřujeme naše portfolio o další nabídku v oblasti ICT. Nejenom, že potřeby zákazníků dále uspokojujeme v oblasti unifikované komunikace a kontaktních center, ale realizujeme i velké projekty v oblasti podnikových informačních systémů (ERP, BI, CRM) pro ty nejnáročnější zákazníky - od výrobních závodů až po banky. V současné době existuje již opravdu pouze velmi malá skupina oblastí podnikání našich zákazníků, se kterými bychom neměli zkušenosti. Kontaktní centra tvoří dnes zhruba 45 % našich příjmů. To je stále nejvýznamnější položka ve struktuře našich výnosů, a proto do této oblasti nadále investujeme, nejenom pokud jde o technologické znalosti, ale také posilujeme svoje konzultační dovednosti a umění - jak v rámci naší vlastní AlgoUniverzity, tak externě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se