Úsilí Rady kvality ČR o propagaci zásad Národní politiky kvality mezi širokou veřejností naráželo především v krajích na fakt, že v současnosti je na krajské úrovni realizována řada soutěží v kvalitě, ať již výrobků, služeb, nebo firem. Rada tyto aktivity vždy vítala a hledala cesty, jak je integrovat do rámce společných aktivit.

Předložila proto ve spolupráci s Krajským úřadem Moravskoslezského kraje představitelům ostatních krajů projekt Ceny hejtmana za uplatňování principů společenské odpovědnosti (CSR), jehož cílem bylo zvýšit povědomí firem o této problematice.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se