Správné odměňování pracovníků je jedna z klíčových aktivit každého personalisty. V řadě odvětví se jedná o významnou nákladovou položku.

Firmy se proto snaží nastavit svoji strategii tak, aby plnila motivační charakter a zvyšovala atraktivitu podniku na trhu práce, přitom nesmí snižovat konkurenceschopnost firmy neodůvodněnou štědrostí.

Podniky se v poslední době výrazně zaměřují v oblasti systémů odměňování na nastavování variabilních složek tak, aby reflektovaly upravované obchodní plány. Společnosti přenastavují odměňování na výkonnostně orientované.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se