Nejdříve přišel o důvěru, pak o tituly a nyní přijde také o peníze. Necelý týden poté, co americká antidopingová agentura USADA zveřejnila na 1000 stranách podrobnosti o tom, jak sedminásobný vítěz Tour de France léta podváděl, dal od Lance Armstronga ruce pryč jeho největší marketingový partner Nike. Další sponzoři, mezi nimiž je výrobce kol Trek nebo firma RadioShack, mohou brzy následovat. Kvůli tomu, aby Armstrong zachránil alespoň svoji charitativní nadaci Livestrong pomáhající v boji proti rakovině, včera odstoupil z jejího čela.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se