Nejdříve přišel o důvěru, pak o tituly a nyní přijde také o peníze. Necelý týden poté, co americká antidopingová agentura USADA zveřejnila na 1000 stranách podrobnosti o tom, jak sedminásobný vítěz Tour de France léta podváděl, dal od Lance Armstronga ruce pryč jeho největší marketingový partner Nike. Další sponzoři, mezi nimiž je výrobce kol Trek nebo firma RadioShack, mohou brzy následovat. Kvůli tomu, aby Armstrong zachránil alespoň svoji charitativní nadaci Livestrong pomáhající v boji proti rakovině, včera odstoupil z jejího čela.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.