Pohybový senzor Kinect byl uveden do prodeje v roce 2010 jako doplněk herní konzole Xbox 360. Jeho primární využití ve spojitosti s hrami, do kterých přinášel hraní pohybem vlastního těla, se v současné době díky tomu, že technologie je již kompatibilní s PC a Windows, posouvá a Kinect se stává interaktivní technologií, využitelnou v marketingu obchodů, galerií, kaváren a podobně.

Ve světě už příklady takového využití najdeme. Módní řetězec Topshop například instaloval v moskevské prodejně speciální "zrcadlo", které zákazníkům umožňovalo si "zkusit" vybrané oblečení bez toho, aby si sundávali vlastní. Výsledek byl podle Microsoftu úspěšný, zákazníky zkoušení bavilo a byli odvážnější ohledně toho, co si virtuálně "oblékli" a nakonec třeba i pořídili.

Kinect Fitting Room for Topshop

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se