Nový šéf Národního parku Šumava má jasnou představu, jak hory změnit. Pokud se jeho vize naplní, tak by Šumava s podhůřím mohla přilákat nové turisty, ožít a oživit i zdejší podnikání. "Plánuji celou řadu tras, kterými bychom návštěvníky pozvali do divočiny. My musíme turisty přitáhnout a říci jim, v čem je území krásné. Pak se o ně musí postarat místní podnikatelé," vypráví Jiří Mánek, jenž dovrší prvních sto dní ve funkci. "Přilákáme víc lidí, ale zároveň je budeme mít víc pod kontrolou."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.