Nový šéf Národního parku Šumava má jasnou představu, jak hory změnit. Pokud se jeho vize naplní, tak by Šumava s podhůřím mohla přilákat nové turisty, ožít a oživit i zdejší podnikání. "Plánuji celou řadu tras, kterými bychom návštěvníky pozvali do divočiny. My musíme turisty přitáhnout a říci jim, v čem je území krásné. Pak se o ně musí postarat místní podnikatelé," vypráví Jiří Mánek, jenž dovrší prvních sto dní ve funkci. "Přilákáme víc lidí, ale zároveň je budeme mít víc pod kontrolou."

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.