Dorota Barová je jako ukolébavka, která místo dětského pokoje omylem zní v hlášení místního rozhlasu. Průzračná a něžně důvěrná, až na veřejnosti působí skoro nepatřičně.

Zpívající violoncellistkou, která představuje nevídaný unikát české hudební scény, se už dekádu nechává hypnotizovat posluchačstvo brněnské a momentálně hlavně pražské scény. Vydavatelství Indies Records se jako první štíplo a zjistilo, že se mu to nezdá. A tak dnes v pražské Arše a zítra v brněnské Flédě ve vybrané společnosti hostů pokřtí profilové album, které vysvětluje, proč se dnes místo do klubů "chodí na Barovou".

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.