Grösser ist besser - čím větší, tím lepší. To si alespoň myslí německá automobilka Volkswagen. V roce 2007 pod vedením respektovaného sedmdesátníka Ferdinanda Piëcha si německá skupina stanovila cíl: stát se největším a nejziskovějším výrobcem automobilů na světě.

Úterní uvedení nového modelu vozidla Golf Mk7 je jen dalším krokem na této cestě. Hlavní výzva spočívá v převálcování dvou největších rivalů, a sice americké společnosti General Motors a japonské Toyoty. Pokud se do údajů o prodaných autech připočtou i přidružené společnosti, tak VW do naplnění jeho cíle v prvním pololetí letošního roku chybělo zhruba půl milionu vozidel. Cílová páska je ale nablízku, jen během posledních pěti let totiž VW navýšil produkci aut o jednu třetinu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se