Dlouhodobá hospodářská recese způsobila, že lidé své nákupy čím dál víc plánují, a takzvané "bezhlavé" nakupování je v Česku již na ústupu. Dopad se projevil i na trhu kancelářských potřeb, kdy výrobci významně pocítili změnu chování hlavně u velkých zákazníků z řady firem, tedy v segmentu B2B.

Nákupy kancelářských potřeb byly ve firmách minimalizovány a rozhodujícím kritériem se stala právě cena. "V současné době však pozorujeme příklon zpět ke značkám, kterým spotřebitelé důvěřují a s nimiž mají pozitivní zkušenost z minulosti," říká Peter Kučiak, marketingový manažer divize Adhesive Technologies společnosti Henkel ČR.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se