Dlouhodobá hospodářská recese způsobila, že lidé své nákupy čím dál víc plánují, a takzvané "bezhlavé" nakupování je v Česku již na ústupu. Dopad se projevil i na trhu kancelářských potřeb, kdy výrobci významně pocítili změnu chování hlavně u velkých zákazníků z řady firem, tedy v segmentu B2B.

Nákupy kancelářských potřeb byly ve firmách minimalizovány a rozhodujícím kritériem se stala právě cena. "V současné době však pozorujeme příklon zpět ke značkám, kterým spotřebitelé důvěřují a s nimiž mají pozitivní zkušenost z minulosti," říká Peter Kučiak, marketingový manažer divize Adhesive Technologies společnosti Henkel ČR.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.