Boj o získání převahy na indickém trhu s luxusními auty se podobá závodu na německé vysokorychlostní dálnici. V červnu Audi svými tržbami poprvé těsně porazila BMW. Oba němečtí výrobci teď vynakládají své síly, aby mohli zakončit rok 2012 na vrcholu. Každý z nich by měl tento rok prodat devět tisíc aut.

Mercedes-Benz, který trhu dlouho dominoval, se mezitím propadl o třetinu a chce teď své konkurenty dohnat. Nedávno proto vyšel na světlo se svým plánem investovat v příštích třech letech do třetí největší asijské ekonomiky čtyři miliardy rupií (1,5 miliardy korun).

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se