"Nikdo nám nevěřil, že jsme turisté. Mysleli si, že jsme investoři a nenechali si to vymluvit," popisuje zážitky z cest po Sieře Leone šéf řetězce Euronics David Beneš. Do Afriky se přitom manažer firmy s obratem 3,4 miliardy korun vydal jen s batohem a fotoaparátem v ruce. Kromě turistikou téměř nedotčené země ho zajímaly hlavně tamní diamantové doly, respektive, jak to v nich dnes vypadá a jestli tam v otřesných podmínkách pracují děti jako ve filmu Krvavý diamant.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se