Ostravský muzikant a mediální podnikatel Radim Pařízek prožívá mimořádně horké léto. Jeho firma Digital Broadcasting překotně buduje čtvrtý "digitální multiplex" - síť vysílačů pro šíření televizního signálu. "Jedeme ve dne v noci, abychom měli do poloviny listopadu pokrytí zhruba na 85 procentech obyvatel," líčí Pařízek. Zároveň jeho další společnost Pohoda Top Media připravuje rozjezd celoplošného televizního kanálu Pohoda, cíleného na mladé rodiny. Ten chce Pařízek spustit před koncem roku "jako vánoční dárek."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se