Pražské Kongresové centrum, které patří metropoli, hledá hlavního dodavatele audiovizuálních technologií znovu bez otevřeného výběrového řízení. A opět oslovilo i společnost ProMoPro, která pro něj tyto služby zajišťuje od roku 2007. Jméno firmy je ale spojováno se zakázkou v rámci českého předsednictví Evropské unii, která byla podle policie předražená o více než 380 milionů korun.

Pražský magistrát vlastní akciovou společnost KCP, která Kongresové centrum ovládá. Jak je tedy možné, že se rozhoduje bez otevřeného výběrového řízení? Šéf KCP Michal Kárník se brání, že uspořádat otevřený tendr v tomto případě nebylo možné. "Jde o to, že nyní nemůžeme říci, jaký bude skutečný rozsah služeb ani jejich cena, protože nevíme, kolik bude jednotlivých akcí," vysvětlil Kárník. Vítěze tedy určí pouze poptávkové řízení.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se