Když se letos chtělo ministerstvo školství pochlubit svým novým projektem pro školní psychology a vychovatele, který platila Evropská unie, jeho úředníci se rozhodli pro kuriózní propagaci. Za dva miliony korun chtěli nakoupit čokolády a přívěsky na klíče.

Ústecká radnice pojala povinnou reklamu podobně: plán rozvoje města propagovala nákupem prezervativů, kosmetických taštiček a koulí na pétanque, to vše za čtyři miliony korun.

Podobné absurdní investice už napříště nebudou možné. Unie mění strategii. I kvůli tomu, že rozdělování peněz na propagaci unijních projektů takřka nelze kontrolovat.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se