Když se letos chtělo ministerstvo školství pochlubit svým novým projektem pro školní psychology a vychovatele, který platila Evropská unie, jeho úředníci se rozhodli pro kuriózní propagaci. Za dva miliony korun chtěli nakoupit čokolády a přívěsky na klíče.

Ústecká radnice pojala povinnou reklamu podobně: plán rozvoje města propagovala nákupem prezervativů, kosmetických taštiček a koulí na pétanque, to vše za čtyři miliony korun.

Podobné absurdní investice už napříště nebudou možné. Unie mění strategii. I kvůli tomu, že rozdělování peněz na propagaci unijních projektů takřka nelze kontrolovat.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.