V tradičním marketingovém modelu procházel zákazník třemi kroky, zhlédl reklamu, následně zamířil do obchodu, kde výrobek koupil, a následně ho vyzkoušel. Dnes se situace radikálně změnila.

Než si koupí kolo, projde několik recenzí, ceny na srovnávačích a ještě zavolá kamarádovi, jestli je to opravdu ta nejlepší volba. Google toto mezistadium nazval Zero Moment of Truth (ZMOT). Patří do něj blogy, sociální média, WOM, ale i interakce s prodavačem. Dina Howell, CEO Saatchi & Saatchi, říká, že se zákazníci stali sebevědomými experty na produkt, který chtějí koupit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se