Generální ředitelkou franšízingové sítě obchodů Žabka se stala Katarína Navrátilová (37). Pro skupinu Tesco, k níž tato síť patří, pracuje již 11 let.

V roce 2000 začínala v bratislavské centrále Tesco SR v oddělení čerstvých potravin. Než se stala šéfkou maloobchodů Žabka, kterých je dnes v Česku zhruba 120, působila jako jejich obchodní ředitelka.

Zajímá českého zákazníka více kvalita, nebo cena?

Průměrný český zákazník se orientuje více na cenu, což je umocněno současnou ekonomickou situací. Na druhé straně tady existuje určitá skupina lidí, u nichž je na prvním místě kvalita. Cenu sledují až pak.

Chováte se při nákupech potravin jako běžný zákazník?

Snažím se. Někdy se mi to i daří a po celou dobu nákupu se zaměřuji pouze na položky, které mám na připraveném seznamu. Většinou se ve mně ale probudí moje profese.

Hodnotím obchod, dostupnost výrobků, personál, porovnám zboží, zaměřuji se hlavně na kvalitu čerstvých potravin a jejich vystavení... V takových případech seznam končí v rukou manžela.

Generální ředitelka sítě obchodů Žabka Katarína NavrátilováZačínala jste na Slovensku. Nakupují Slováci jinak než Češi?

Najdou se výrobky, které v jedné zemi patří k nejprodávanějším a v druhé spíše k doplňkovým. Patří k nim na Slovensku oblíbená brynza, salát z tresky nebo sekt Hubert. Slovenští zákazníci v obchodech naopak příliš nevyhledávají v Česku oblíbené bramborové knedlíky.

Zbývá vám ještě 0 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se