Francouzskou značku Louis Vuitton ztělesňuje její logo - iniciály LV se stylizovanou hvězdou a čtyřlístkem. Dočasně ho ale nahradí barevné puntíky. Značka se totiž rozhodla vytvořit limitovanou kolekci navrženou japonskou umělkyní Yayoi Kusamou, pro kterou jsou právě barevné tečky a puntíky hlavním vyjadřovacím prostředkem.

Speciální puntíkatá kolekce se bude v létě prodávat jen v sedmi obchodech na světě - v New Yorku, Hong Kongu, Singapuru, ve dvou buticích v Tokiu, v Paříži a Londýně. Není to poprvé, co Louis Vuitton od základů změnil své logo. legendární se stala "graffiti" kolekce od Stephena Sprouse nebo spolupráce s japonským umělcem Takashi Murakamim, který logo Louis Vuitton navrhl ve výrazných barvách.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se