Když loni na podzim oznámil Philips kvůli dramatickému poklesu zisku, že na dlažbě skončí 4 500 zaměstnanců, byl již na zeštíhlovací kúře i jeho konkurent Panasonic. V případě této japonské korporace by mělo celkové číslo dosáhnout až 35 000 lidí, necelých 10 % z celkové pracovní síly firmy.

Po čtyřech letech ve ztrátě se k těmto úsporným praktikám uchýlilo i Sony, kterému se nedařilo zejména v oblasti prodeje televizorů. Problémy mají výrobci elektroniky ze země vycházejícího slunce především s korejskými producenty v čele se Samsungem. Sony tedy opustí 6 % zaměstnanců, zhruba 10 000 lidí, přičemž redukce se dotkne i dalších divizí, herní (vyrábějící populární PlayStation) nevyjímaje.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se