Úspěšná Galerie Rudolfinum nemůže na sponzorech příliš stavět. Jsou pro ni nejistou položkou. Přesto si ředitel Petr Nedoma na nezájem nestěžuje: "Neřekl bych, že nás sponzoři podceňují. Spíše teprve začínají chápat, jakou marketingovou hodnotu pro ně může svět výtvarného umění mít."

HN: Jakou roli hrají sponzoři v rozpočtu Galerie Rudolfinum?

Sponzoři jsou, až na hlavního partnera Galerie Rudolfinum UniCredit Bank, kolísavou položkou. Větší roli hrají naše vlastní výnosy. Především ze vstupného, což je položka, kterou jsme schopni sami ovlivnit nastavením programu a která je mnohonásobně vyšší než sponzorské příspěvky. Ve výjimečných případech tvoří celkové roční výnosy z našich aktivit až čtyřicet procent našeho rozpočtu, prakticky neklesáme pod pětadvacet procent.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se