Budweiser Budvar, Škoda, Pilsner Urquell. Oficiální žebříčky českých nejcennějších značek neexistují. Jen málokdo z českých expertů ale, má-li jmenovat své favority, na tyto tři zapomene. "Jde o značky, které dlouhodobě dokázaly nabízet zákazníkům stálou hodnotu i kvalitní produkt. Mají své místo na mezinárodních trzích. Ještě před několika lety by k nim patřily i České aerolinie, ale to dnes už bohužel neplatí," říká Petr Topinka, managing director agentury MARK BBDO.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se