Soutěž festivalu v Cannes, která o víkendu pokračovala čtyřmi filmy, je jako Premiere League. Každý z dvaadvaceti týmů je v den premiéry snímku, za nějž kope, svolán do studia, kde se moderátor vyptává na složení hráčů, strategie hry a komentuje atmosféru. Rétorika i snaha o stupňování nadšení je nápadně podobná dění ve špičkovém fotbalu. Zůstaneme-li u sportovní metafory, vstoupil včera do hry dvojnásobný držitel Zlaté palmy, režisér Michael Haneke s Láskou a ve vynikající formě. O den dříve se vrátil po čtrnácti letech Dán Thomas Vinterberg s neúprosným psychodramatem Lov.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.