Státní zakázku na propagaci státních maturit na sociálních sítích vyhrála firma, která zatím v oblasti marketingu na sociálních sítích téměř nemá jméno.

Pro firmu Honeypot s.r.o. je to vůbec první státní zakázka. Původně byla vypsána na milion korun, později byla snížena na 800 tisíc. Peníze na propagaci ministerstvo školství získalo z  evropských fondů.

Ministerstvo školství, respektive jeho příspěvková organizace CERMAT, která státní maturity pořádá, v projektu požadují "rozvoj již existujícího profilu na Facebooku, vytvoření informačního kanálu na Twitteru a vytvoření neoficiálního profilu na Facebooku."  

Dále ještě správu jednotlivých profilů a pravidelnou analýzu názorů a postojů cílové skupiny, tedy maturantů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se