Opel Insignia není třeba dlouze představovat. Stal se za dobu svého prodeje v Česku stálicí střední třídy. Oblíbili si ho firemní zákazníci i soukromníci. Boduje u nich nabídkou tří karosářských variant (sedan, liftback, kombi) i širokým výběrem motorizací. Teď přibyla ještě jedna.

Motor označený jako BiTurbo 2.0 CDTi dává názvem jasně najevo, o co jde především. Pohonnou jednotku dopují dvě turbodmychadla. Nejdříve se zapojuje to menší, od středních otáček pak i to větší. Tím je zajištěn rovnoměrný zátah a eliminace tak zvané „turbo díry“, tedy prudkého nástupu točivého momentu v jedinou chvíli.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se