Víš, Marta má nějaké jednání, Honza potřebuje dopsat ten report z minulého týdne a Jana někam odběhla," odpovídá jí Romana, specialistka vzdělávání ve velké mezinárodní firmě. "Taky nevím, jak je mám donutit, aby chodili na výuku pravidelně," dodává.

Možná si říkáte, že je to zvláštní situace. Kdo by se nechtěl naučit lépe anglicky? Přesto se podobné scénky často odehrávají v mnoha firmách, které svým zaměstnancům poskytují jazykovou výuku, ale nedokážou je motivovat k tomu, aby na ni skutečně chodili. Nahlédnutí do poloprázdných učeben nás jen utvrzuje, že jsou to veskrze jenom vyhozené peníze.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se