Do kanceláře generálního ředitele České televize Petra Dvořáka přiběhl v pátek odpoledne jeden z jeho čtrnácti nových kreativních producentů. Bývalý šéfproducent nováckého seriálu Ulice Michal Reitler žádal pět minut času, aby mohl Dvořákovi alespoň rychle říci svůj nový nápad, jak oživit vysílání. Noví šéfové producentských skupin totiž dostali od Dvořáka úkol, aby vymysleli nové formáty a přivedli nové tvůrce.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.