Do kanceláře generálního ředitele České televize Petra Dvořáka přiběhl v pátek odpoledne jeden z jeho čtrnácti nových kreativních producentů. Bývalý šéfproducent nováckého seriálu Ulice Michal Reitler žádal pět minut času, aby mohl Dvořákovi alespoň rychle říci svůj nový nápad, jak oživit vysílání. Noví šéfové producentských skupin totiž dostali od Dvořáka úkol, aby vymysleli nové formáty a přivedli nové tvůrce.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se