Téměř třetina všech Britů se letos hodlá vyhnout olympijskému chaosu. Na přelomu července a srpna proto plánuje zahraniční dovolenou. Podle odhadů Britské asociace cestovních agentur chtějí zhruba tři miliony z nich přijet do kontinentální Evropy.

Velká šance pro Prahu, řekli si na pražské radnici a zaplatili dva a půl milionu korun za kampaň, která má právě tyto lidi do české metropole nalákat. Přesvědčit je mají reklamní bannery a plakáty, na kterých si reklamní agentura Euro RSCG Prague pohrála s oficiálními piktogramy jednotlivých olympijských sportů a naroubovala je na pražské prostředí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se