Základním zjištěním průzkumu ACE Report on Lean Services 2011, který vydala společnost DC VISION, je fakt, že více než 37% organizací v terciárním sektoru služeb není připraveno čelit přicházejícím výzvám a změnám na transformujícím se trhu.
Z průzkumu ACE, který dotazoval přes 700 evropských institucí poskytujících služby plynou výsledky poukazující na současné trendy. Největší výzvy, se kterými se společnosti působící v oblasti služeb potýkají, jsou následující:
- dodat kvalitnější služby za nižší ceny,
- více inovovat a inovovat rychleji,
– dodat lepší služby levněji, ale s přibývajícím nedostatkem kvalifikovaného personálu.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.